Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΤΕΛΙΚΑ. . .



Διαβάζοντας τις τελευταίες αναρτήσεις των συμφοιτητών μου, θα ήθελα να πω και γω με τη σειρά μου τη σημασία αυτού του μαθήματος για μένα, καθώς και τον κατά πολύ διαφορετικό τρόπο διεξαγωγής του από τα συνηθισμένα μαθήματα.
Μιλώντας για το δικό μου μπλογκ, θα ήθελα να πω πως αν και ξεκίνησα με πολύ καλή διάθεση κάποια γεγονότα δεν μου επέτρεψαν να ασχοληθώ όσο θα ήθελα αλλά και να το διαμορφώσω όπως ακριβώς φανταζόμουν. Ελπίζω με τις τελευταίες αλλαγές και αναρτήσεις να βγήκε κάτι όμορφο κάτι που στην ουσία αντιπροσωπεύει εμένα.
Η αλήθεια είναι πως γενικά είχα κάποια σχέση με το χώρο των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά η δημιουργία του μπλογκ, ήταν κάτι διαφορετικό, κάτι που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Στην ουσία δημιούργήσαμε ο καθένας ένα δικό του χώρο στο διαδίκτυο, στον οποίο εκθέτουμε τις απόψεις μας, για τα τρέχοντα ζητήματα ανά διαστήματα. Είναι μια κίνηση διαφορετική για τους φοιτητές της σχολής μας, καθώς μας δόθηκε η ευκαιρία να διευρίνουμε τις γνώσεις μας προς νέες κατευθύνσεις και με έναν καινούριο τρόπο για εμάς. Είναι μια μέθοδος που καταφέρνει να σε κρατήσει προσηλωμένο καθ' όλη τη διάρκεια διαξαγωγής του μαθήματος στο εξάμηνο.
Όσο για το μέλλον, νομίζω πως θα ήταν πολύ καλή ιδέα να τα διατηρήσουμε και να τα ενημέρωνουμε με θέματα που μας απασχολούν και που θέλουμε να θέσουμε υπό συζήτηση. Είναι μια διέξοδος από την καθημερινότητα, ένας διαφορετικός τρόπος έκφρασης και σκέψης, μια μέθοδος να μοιραστεί ο καθένας μας πράγματα και σκέψεις που κρύβει μέσα του, είναι θα έλεγα ένα προσωπικό ημερολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: